شرکت آرسس

سنسورهای هوشمند

سنسورهای هوشمند
Intelligent Sensors

سنسور هوشمند، همانطور که از نامش مشخص است، یک دستگاه حسگر است که قادر به انجام عملکرد و عملیات هوشمند می باشد. این سنسورها محیطی را که در آن قرار گرفته اند را به راحتی درک می کنند. در حال حاضر طیف گسترده ای از سنسورهای هوشمند با کاربردهای مختلف وجود دارد. سنسورهای هوشمند یا همان حسگرها، به راحتی کمیت هایی از جمله: دما، فشار، رطوبت، حرارت و ... را تشخیص می دهند. سنسورها انواع و اقسام مختلفی دارند، سنسورهای نوری، حرارتی، لیزری، اولتراسونیک و ...  از نمونه های آن می باشد. 

سنسورهای نوری
Photoelectric Sensor

نام دیگر سنسورهای نوری سنسور فتوالکتریک می باشد. سنسور فتوالکتریک با استفاده از پرتو نور به تشخیص اجسام می پردازد. شدت سیگنال پرتو نور این سنسور باعث همترازی و ثبات در عملکرد و کاربرد آن می شود. این سنسور الکتریکی انواع اجسام با اشکال و رنگ های مختلف را درمحیط های صنعتی که در معرض گرد وغبار و آلودگی قرار دارند را به راحتی شناسایی می کند و به هنگام تشخیص آلارم می دهد. 

سنسورهای لیزری
Laser Sensor

سنسورهای لیزری جزء سنسورهای نوری به حساب می آیند و برای تشخیص اجسام و فاصله به کار می روند.

سنسورهای حرارتی
Thermal Sensor

سنسورهای حرارتی از جمله حسگرهایی هستند که برای اندازه گیری و کنترل درجه حرارت، گرما و دما از آن استفاده می شود.

سنسورهای اولتراسونیک
Ultrasonic Sensor

کلمه ی اولتراسونیک (Ultrasonic) به معنی فراصوت می باشد و همانطور که از نامش پیداست به کمک امواج و سیگنال ها عمل می کند. از این نوع سنسور فقط می توان برای تشخیص میزان فاصله و عمق یک شی استفاده کرد. 

 

 

اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact