شرکت آرسس

DISTANCE SENCORS

  1. معرفی DISTANCE SENCORS 
     

سنسور های SICK دارای طیف گسترده ای از راه حل های بصری و التراسونیک است که زیر میکرون تا کیلومتر را می تواند اندازه گیری کند آنها از اندازه گیری،تشخیص و موقعیت برنامه از حالت های سه بعدی و حالت پرواز استفاده می کنند. سنسور های سه گانه برای اندازه گیری دقیق بسیار مناسب و ایده آل هستند. آنها می توانند قطعات مینیاتوری،ضمانت و شکل را بازرسی کنند سنسور های حالت پرواز در فواصل طولانی کار می کنند و تحت تاثیر نور محیط قرار نمی گیرد و برای موقعیت های AS و  RS  اتومبیل را آهن،جرثقیل و زیر دریای بسیار مناسب هستند.

نمونه های سنسور های  SICK  عبارت است از:

Displacement measurement sensors: سنسورهای اندازه گیری جابجایی سنسورهای لیزری هستند که دقیقا با محدوده اندازه گیری تا 1000 میلی متر اندازه گیری می شوند.
Mid range distance sensors: سنسورهای محدوده سنسور SICK دارای محدوده های حساسی از 50 تا 50،000 میلی متر است که می توانند در طیف وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار گیرند.
Long range distance sensors:  سنسورهای از راه دور ترکیبی از نتایج بسیار دقیق اندازه گیری با قابلیت اطمینان عالی و محدوده اندازه گیری گسترده ای است. سنسورهای از راه دور از اندازه گیری زمان پرواز استفاده می کنند.
Linear measurement sensors: سنسورهای اندازه گیری خطی  از فن آوری های بسیار نوآورانه برای اندازه گیری موقعیت، سرعت بدون تماس استفاده می کنند. 
Ultrasonic sensors: سنسورهای سونیکس SICK از ویژگی های صدا استفاده می کنند. اشیاء و فاصله ها دقیقا و با سرکوب پس زمینه عالی و ایمنی به انواع مختلف اشیاء خارجی در محیط تعیین می شود. خروجی مورد استفاده - سوئیچینگ، آنالوگ یا هر دو - براساس نیاز برنامه شما تعیین می شود.
Optical data transmission: سیستم انتقال داده مادون قرمز ISD ارتباطات بی سیم را برقرار می کند. برنامه های کاربردی معمول شامل جرثقیل های پشته در سیستم های ذخیره سازی و سیستم های نقاله برای برقراری ارتباط بی سیم از وسیله نقلیه به واحد کنترل است. این سیستم شامل یک جفت اپتیکال شده با فرستنده و گیرنده است. این یک جایگزین بدون هزینه، مقرون به صرفه و بسیار قابل اطمینان برای کابلهای عقب است
Position finders: موقعیت یاب DMP سنسورهای opto-electronic هستند که برای موقعیت یابی دقیق به میلیمتر استفاده می شوند. این خانواده محصول سنسور عمدتا در ذخیره و حمل و نقل استفاده می شود، موقعیت دقیق بر روی محورهای x و y با محدوده کاری 200 تا 2000 میلی متر بسته به نوع دستگاه انجام میگیرد.موقعیت یاب DMP سنسورهای opto-electronic هستند که برای موقعیت یابی دقیق به میلیمتر استفاده می شوند. این خانواده محصول سنسور عمدتا در ذخیره و حمل و نقل استفاده می شود، موقعیت دقیق بر روی محورهای x و y با محدوده کاری 200 تا 2000 میلی متر بسته به نوع دستگاه انجام میگیرد.

اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact