شرکت آرسس

ریل و واگن های Rexroth

 ریل و واگن های Rexroth

کمپانی Rexroth یک برند شناخته شده می باشد و توانایی رقابت با برند های روز جهان را داراست. از کد ها و آپشن هایی که این کمپانی به واگن های خود می دهد به عملکرد بالا، دقت بالا، سرعت بالا و تحمل بار بالا می توان اشاره کرد. از ویژگی های ریل های برند  Rexroth میتوان عدم سایش، قدرت زیاد و تحمل بار بالا را نام برد که باعث متمایز شدن این برند نسبت به رقبا شده است. به ویژه واگن های لبه دار برندRexroth  عملکرد بالایی نسبت به آلاینده های بالقوه و مضر محیط  از خود نشان می دهند و تا 90٪ انرژی کمتری نسبت به سیستم های هدایت خطی رقیب (برند های دیگر) مصرف می کنند.  

لازم به ذکر است کمپانی Rexroth برای رضایت عمومی مصرف کنندگان و گسترش خط تولید و تنوع محصولات خود ریل و واگن هایی با  تنوع در مواد، آلیاژها و همچنین شرایط کار در محیط های مختلف را تولید کرده  و به بازار جهانی عرضه کرده است. سیستم های هدایت خطی شرکت Rexroth کاملا توسعه یافته تولید شده اند و پایه و اساس مهم برای تولید ماشین های درجه یک و سیستم های اتوماسیون می باشند. کیفیت بالا و طول عمر بالای سیستم های هدایت خطی از ویژگی های مهم این محصولات بوده و مورد تضمین کمپانی Rexroth می باشد.  

کاتالوگ ریل و واگن های Rexroth را میتوانید در سایت  شرکت آرسس صنعت بخش کاتالوگ ریل و واگن ها ملاحظه فرمایید و تمام شماره ها و محصولات را شرکت آرسس صنعت دارا بودهو در صورت عدم موجودی قادر به واردات شماره های درخواستی شما می باشد.

اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact