شرکت آرسس

بلبرینگ های غلتکی SKF

بلبرینگ های غلتکی SKF

بلبرینگ های غلتکی استوانه ای SKF در طرح ها، سری ها و اندازه های زیاد و مختلفی  موجود بوده که اکثر آنها بلبرینگ های تک ردیفه با قفسه می باشند که عمده ترین تفاوت آن در پیکربندی فلنج ها است.

تقسیم بندی  بلبرینگ های غلتکی SKF به شرح زیر می باشد :

1. بلبرینگ های ظرفیت بالا

2. بلبرینگ های تک ردیفه

3. بلبرینگ های دو یا چند ردیفه

بطور کلی برخی از بلبرینگ ها با قفسه و برخی بدون قفسه طراحی شده اند که بلبرینگ های دارای قفس می توانند بارهای شعاعی سنگین، شتاب سریع و سرعت زیاد را در خود جای دهند. بلبرینگ های غلتکی استوانه ای کامل یا دو ردیفه ، حداکثر تعداد غلتک را در خود جای داده و بنابراین برایبارهای شعاعی بسیار سنگین مناسب هستند. با این حال، آنها نمی توانند با همان سرعت زیاد مانند بلبرینگ های استوانه ای تک ردیفه کار کنند و همه بلبرینگ دارای یک شیار حلقوی و سه سوراخ در حلقه بیرونی برای تسهیل روانکاری می باشند.

از سری رولبرینگ های SKF به موارد زیر می توان اشاره کرد :

سری NU

حلقه بیرونی بلبرینگ NU دارای دو فلنج انتگرالی است در حالی که حلقه داخلی فاقد فلنج است که موجب جابجایی محوری شفت در هر دو جهت می شود.

سری N

حلقه داخلی بلبرینگ N دارای دو فلنج انتگرال است در حالی که حلقه بیرونی فاقد فلنج است که موجب جابجایی محوری شفت در هر دو جهت می شود.

 سری NJ

حلقه بیرونی بلبرینگ NJ دارای دو فلنج انتگرالی و حلقه داخلی است که دارای یک فلنج انتگرالی می باشد است. این سری از بلبرینگ ها می توانند شفت را به صورت محوری در یک جهت قرار دهند..

سری NUP

حلقه بیرونی بلبرینگ NUP دارای دو فلنج انتگرالی و حلقه داخلی دارای یک فلنج انتگرالی و یک فلنج غیر انتگرالی است. این بلبرینگ ها قادر هستند محور را در هر دو جهت ایجاد کنند.

اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact