شرکت آرسس

بلبرینگ سرعت بالا NSK

بلبرینگ سرعت بالا NSK

کمپانی NSK در سال 2020 یک بلبرینگ ایده آل جدید را با سرعت فوق العاده برای وسایل نقلیه برقی از جمله : باتری الکتریکی، هیبریدی و سایر وسایل نقلیه تولید کرده است. بلبرینگ های جدید موتورهای الکتریکی را قادر می سازد، با سرعت بالاتر کار کنند و باعث بهبود مصرف سوخت (کاهش مصرف برق در وسایل نقلیه برقی)، افزایش حداکثر برد خودرو و کمک به افزایش راحتی کاربر می شوند. به ویژه کمپانی NSK تا سال 2030 فروش  10 میلیارد ازین  سری بلبرینگ را مورد هدف خود  قرار داده است.

از ویژگی های این سری از بلبرینگ های برند NSK به موارد زیر می توان اشاره کرد: 

1. محافظت از محیط زیست برای ادامه حیات در سراسر جهان بسیار مورد اهمیت است است. به همین دلیل صنعت خودروسازی به سرعت در حال توسعه و تولید وسایل نقلیه برقی، هیبریدی و  سایر وسایل نقلیه جدید است. با توجه به این نیازها، خودروسازان در حال دنبال کردن قطعات خودروهای کوچکتر و سبک تر هستند تا موتورهای خروجی سریع تر و با سرعت بیشتری تولید کنند که با راندمان بالاتر بتوانند کار  کنند که بلبرینگ های جدید NSK این نیاز خودروسازان را تامین کرده است.

2. بلبرینگ های جدید با یک گریس مخصوص NSK پر شده است که باعث کاهش گرمای حاصل از کار با سرعت بالا می شود و همچنین طول عمر گریس و  تحمل آن در مقایسه با محصولات معمولی افزایش می یابد.

3. زبانه های نگهدارنده نازک تر باعث تغییر شکل یا شکستگی قفسه در اثر نیروی گریز از مرکز می شوند اما زبانه های نگهدارنده ضخیم تر NSK در سرعت بالا در برابر تغییر شکل مقاومت می کند.

4. بلبرینگ های جدید NSK بیشترین سرعت مجاز در جهان را برای موتورهای اتومبیل ارائه می دهد. این به مشتریان امکان می دهد که بر روی موتورهای برقی که با سرعت بالا کار می کنند، توسعه و پیاده سازی کنند. هنگامی که بازده موتورهای برقی بالاتر باشد به بهبود مصرف سوخت (کاهش مصرف برق)، افزایش حداکثر برد خودرو و به افزایش راحتی کاربر کمک می کند.

5. کاهش وزن خودرو و افزایش فضای سایر قطعات، موجب افزایش فضای داخلی وسایل نقلیه بزرگتر می شود.

اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact