شرکت آرسس

تکنولوژی رانندگی با نیروی الکتریکی

تکنولوژی رانندگی با نیروی الکتریکی

گروه Schaeffler تکنولوژی رانندگی توسط برق را برای وسایل نقلیۀ مستقل به ارمغان می آورد همچنین بریلین(رویترز)تامین کنندۀ خودرو آلمانی اعلام کرده است از گروه Schaeffler در تولید خودرو های جدید خود به طور فزاینده ایی استفاده خواهد کرد.

ماشین های خود راننده علاوه بر شتابدهی الکترونیکی و فعال سازی ترمز، ویژگی های هدایت توسط برقی را داراست که باعث فرمان ایمن و قابل اعتماد خودرو با صرفه جویی الکترونیکی می شود در نتیجه نیاز به یک فرمان، ستون فرمان و اتصالات مکانیکی ار بین میرود. هدایت برقی ماشین یک فن آوری کلیدی برای ماشین های خود رانندگی است که برای آن فرمان امن و بسیار قابل اطمینان یک ضرورت اساسی است.

رانندگی محرک ابتدا توسط Parava برای افراد دارای معلولیت طراحی شده است و طی این طراحی، اجازه داده شده است که وسایل نقلیه توسط ابزار الکترونیکی حرکت کند و نیاز به فرمان نیز برای حرکت حذف شود. در بیانیه ای گروه Schaeffler اعلام کرده است حتی در اتومبیل های مسافربری نیمه اتوماتیک، با حذف فرمان و ستون فرمان فرصت کاملا جدیدی برای طراحی داخلی خودرو و کابین می باشد. دو گروه Schaeffler و Paravan در حال ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک هستند که 90 درصد آن  متعلق به  Schaeffler Technologies AG خواهد بود.

پروفسور دکتر پیتر گوتزر، معاون مدیر عامل و مدیر ارشد فناوری، اظهار داشت: "ما هم خوشحال هستیم و هم فوق العاده افتخار میکنیم تا به عنوان یک شریک صمیمانه و موفق برای این همکاری حضور داشته باشیم. توافق امروز یک نقطه عطف اصلی برای Schaeffler می باشد.

اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact