شرکت آرسس

بلبرینگ های صندلی چرخدار NSK

بلبرینگ های صندلی چرخدار NSK

NSK سال هاست که درگیر چالش های فن آوری است و با مشتریان خود در سراسر جهان همکاری می کند تا راهکارهای مؤثرایجاد کند. شرکت NSK محصولات خود را با عملکرد بالا از طریق تحقیق تمرکز جهانی تقویت و توسعه داده است. همچنین به تولید محصولات برتر پرداخته که از فناوری های اصلی روانکاری، مواد و تکنیک های تحلیلی برای پاسخگویی به نیازهای مصرفی مشتریان استفاده می کنند.

بلبرینگ های NSK برای تسهیل حرکت به صورت خطی یا چرخشی در یک ماشین به کار می روند. NSK بلبرینگ های موجود كه در صندلی های چرخدار تنیس مورد استفاده قرار می گرفتند را مورد مطالعه قرار داد و اطلاعاتی مانند سرعت، بار که باید تحمل کند و ضربه را در مسابقات واقعی و جلسات تمرینی به صندلی چرخ دار وارد میشود جمع آوری نمود و از این روش برای تعیین بلبرینگ کاربردی استفاده كرد و سرانجام نمونۀ اولیه را تولید و به بازار جهانی عرضه نمود.همچنین در تلاش است تا با دانش به دست آمده خود در تولید این سری از محصولات، طیف گسترده ای از صندلی های چرخدار از جمله مواردی که برای استفاده روزانه به کار می رود، به منظور بهبود کیفیت زندگی برای کاربران صندلی چرخدار بکار ببرد.

صندلی های چرخدار مسایقه ای معمولی از بلبرینگ های معمولی استفاده شده بود، و به دلیل عملکرد آنها مورد استقبال قرار نگرفت، اما بر اساس اطلاعات بسیار جامع شرکت  NSKموجب شده است بلبرینگ های تولیدی NSK با اداشتن اصطکاک کم نیازهای بازیکنان را برآورده سازد و  قادراست  شوک های حرکتی شدید را تحمل کند و این شو ک های حرکتی، ضربه ای را به بازیکنان منتقل نکند و حرکت نرم داشته باشه. همچنین  دیگر ویژگی این محصول این است که در یک بازه زمانی طولانی هموار می چرخد که  باعث حرکات زیرکانه در همه ی جهت ها (به جلو و عقب، چپ و راستشده که  مورد توجه و استقبال مصرف کنندگان این نوع از صندلی های چرخ دار حرفه ایی و مسابقه ایی شده است.

اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact