شرکت آرسس

بلبرینگ های صنعت پزشکی

بلبرینگ های صنعت پزشکی

بلبرینگ های EZO و NMB انواعی از محصولات را با توجه به کاربردهای مورد نیاز صنعت پزشکی ازجمله: ابزارهای جراحی و دندان پزشکی، تجهیزات تشخیص و آزمایشگاهی را فراهم میکند. هنگام انتخاب بلبرینگ برای تجهیزات پزشکی و برنامۀ پزشکی باید از ویژگی هایی همچون سرعت بالا، سر و صدای کم، مقاومت و عمر قطعه در محیط های سخت (خشن) مواد شیمیایی مضر یا مایعات که دارای اهمیت فوق العاده ای است توجه نمود. انتخاب یک قطعه با کیفیت و مناسب در صنعت پزشکی از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار بوده و کوچکترین اشتباه و کیفیت نا مطلوب قطعه خسارت جبران ناپذیری را میتواند به همراه داشته باشد. همین امر الزام میدارد که تمامی بلبرینگ ها باید از مواد خالص و با کیفیت بالا تولید شوند.

مواد مشترک برای بلبرینگ های ابزار پزشکی عبارتند از:


1. فولاد ضد زنگ
2. نیتروژن ضد زنگ
3. مواد سرامیکی ضد زنگ
4. فولاد ضد زنگ سری 300

محصولات برای صنعت پزشکی

بلبرینگ های زیر بعضی از رایج ترین موارد مورد استفاده در دستگاه های پزشکی هستند:

بلبرینگ های مینیاتوری: تحمل دقیق از ABEC-1 تا ABEC-9 به طور کلی برای اکثر محصولات مینیاتوری امکان پذیر است، اندازه ی کنس داخلی معمولی بلبرینگ های مینیاتوری از 3 میلیمتر با قطر خارجی 10 میلیمتر شروع می شود. بلبرینگ مینیاتوری سفارشی می تواند اندازه کنس داخلی به اندازه 1 میلی متر نیز  داشته باشد.

بلبرینگ ساچمه ای مینیاتوری: محدود به اندازه های خاصی نیستند.

آنها دقیقا بلبرینگ ساچمه ای هستند که باید دو یا چند معیار زیر را برآورده کنند: 

1. گشتاور شروع یا گشتاور کم یا یکنواخت 
2. عملیات صاف یا محدودیتهای ارتعاش
3. یک زاویه تماس مشخص یا پیش بار یا هر دو
4. استانداردهای خلوص بالا

بلبرینگ ساچمه ای(توپی): بلبرینگ ساچمه ای می تواند بارهای شعاعی متوسط و بارهای محوری متوسط (موازی با شفت) را پشتیبانی کند، آنها می توانند با سرعت بالا کار کنند. 
بلبرینگ خطی: مدل دیگر بلبرینگ های صنعت پزشکی بلبرینگ های خطی  میباشد که  شامل چندین ردیف ساچمه یا غلتک بوده که موجب اصطکاک کم و حرکت دقیق خطی قطعه در دستگاه هستند.

اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact