شرکت آرسس

بیرینگ های تمام سرامیک شرکت Boca

بیرینگ های تمام سرامیک شرکت Boca

شرکت Boca ،خط تولید بیرینگ های تمام سرامیک اش را گسترش داد. از جمله بیرینگ های سرامیکی  که در این شرکت تولید و عرضه می شود می توان به بیرینگ های تمام سرامیک شیار عمیق، بیرینگ های تمام سرامیک محوری، ای، Insert بیرینگ سرامیکی و … اشاره کرد.

بیرینگ های سرامیکی به دلیل جنسی که دارند قابل استفاده در صنایع مختلف، من جمله صنایع تخصصی می باشند. عدم نیاز به روانکاری از ویژگی های بارز این نوع بیرینگ می باشد.شرکت Boca ، جنس های مختلفی از سرامیک را (نیترید سیلکون، اکسید زیرکونیوم، اکسید آلومینیوم) برای تولید بیرینگ هایش به کار می برد. بیرینگ های سرامیکی سیلکونی از سخت ترین نوع بیرینگ این شرکت می باشند.

ساچمه های بیرینگ سیلکونی از استحکام بیشتری به نسبت ساچمه های بیرینگ های فلزی برخوردارهستند و حداقل 10 برابر طول عمر بیشتری نسبت به دیگر بیرینگ ها را دارند. سطح داخلی و خارجی بیرینگ های فلزی به مرور زمان کدر و مات شده وهمچنین به دلیل جنسی که دارند دچار خراش و خط خوردگی می شوند که این امر می تواند به شکستگی بیرینگ منجرشود.

تنها راه حلی که می تواند از وقوع این اتفاق جلوگیری کند، استفاده از بیرینگ های سرامیکی می باشد. بیرینگ های سرامیکی برخلاف دیگر بیرینگ ها، دارای استحکام بسیار بالا و دارای وزنی بسیار سبک تر هستند و به خاطر این ویژگی، عملکرد خوب و مناسبی  را در دمای بالای 100- درجه و پایین 900+ درجه را از خود نشان می دهند.

همانطورکه  در بالا ذکر شد، این نوع بیرینگ ها در صنایع مختلف قابل استفاده می باشند که از نمونه های آن می توان: دستگاه های پزشکی، جریان سنج توربین ها، تجهیزات صنایع غذایی، بطری سازی و … را نام برد. از تنها معایب بیرینگ های سرامیکی می توان به هزینه ی بالای آن نسبت به سایر بیرینگ ها اشاره کرد.
اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact