شرکت آرسس

راه های افزایش عمر بلبرینگ در سرعت های بالا

راه های افزایش عمر بلبرینگ در سرعت های بالا

بلبرینگ هایی که دارای  سرعت بالا  هستند به سرعت دچار فرسودگی و خرابی می شوند طوری که در حالت طبیعی می بایستی به مرور زمان دچار خرابی شوند. در تمام بلبرینگ های سرعت بالا مشکلاتی نظیر گرما و اصطکاک بالا ایجاد می شود که همین امر در سرعت های بالا موجب خفگی، لغزش و شکستگی زودرس بلبرینگ می شود. این امر منجر به از دست رفتن درآمد بالقوه ناشی از خرابی های غیر برنامه ریزی شده  و نیاز به تخصیص منابع با ارزش برای جلوگیری از اینگونه مشکلات می باشد. خوشبختانه انتخاب بلبرینگ مناسب و اقدامات پیشگیرانه می تواند به شما برای جلوگیری از آسیب ها در سرعت های بالا کمک کند به همین امر اطمینان حاصل کنید، که بلبرینگ انتخابی شما برای سرعت های بالا ساخته شده است.

از راه های افزایش عمر بلبرینگ به موارد زیر می توان اشاره نمود :

1. از روانکاری مناسب استفاده کنید : یکی از بهترین راه ها برای کاهش اصطکاک، روانکاری مناسب است. یک بلبرینگ خوب روانکاری شده، می تواند منجر به کاهش ساییدگی و فرسودگی شود. همچنین روانکار را به مقدار مناسب استفاده کنید زیرا روان کننده بیش از حد می تواند منجر به خفگی بلبرینگ شود و میزان کم روان کننده نیز نمی تواند به درستی ،مانع اصطکاک و سایش شدید شود.

2. بلبرینگ های پر سرعت مناسب را برای نیازهای خود پیدا کنید : انتخاب بلبرینگ های مناسب برای برنامه کاربردی نه تنها به سیستم شما کمک می کند تا بتواند کارآمد باشد، بلکه می تواند شما را از خرابی های اولیه دردسر ساز نجات دهد.

3. به وزن بار بلبرینگ توجه کنید : بارهای بسیار سنگین می توانند مشکلاتی را برای طول عمر بلبرینگ ایجاد کند. وزن بیش از حد منجر به پوسته پوسته شدن، لرزش و نویز می شود  و با گذشت زمان شکستگی بلبرینگ را در بر خواهد داشت.

اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact