شرکت آرسس

ویژگی های واگن های سری HR برند THK

ویژگی های واگن های سری HR برند  THK

شرکت THK از شرکت های نوآور در صنعت ریل و واگن می باشد، هر روزه تکنولوژی جدیدی را به بازار عرضه می کند و برند و نام جهانی را برای خود ثبت کرده است. راهنمای خطی سری  HRاز محصولات جدید این شرکت می باشد که قابلیت منحصر به فردی را داراست.

این سری از واگن ها به دلیل قرار گرفتن ساچمه ها در دو ردیف، به صورت 45 درجه قابلیت حرکت در تمامی جهات را دارد و به صورت شعاعی-جانبی می تواند حرکت کند همچنین در چهار جهت قابل نصب و حرکت می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی راهنما های خطی، نگهدارندۀ ساچمه ها می باشد شرکت THK با آلیاژ و طراحی منحصر به فرد خود مانع ریزش و جابه جایی ساچمه هایی که در دو ردیف قرار گرفته اند می شود.

از دیگر قابلیت این سری از راهنما های خطی توانایی خود تنظیم بودن این واگن ها می باشد که اگر درست نصب نشوند با داشتن قابلیت خود تنطیمی خطای نصب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. با توجه به طراحی سری HR ارتفاع مقطعی قطعه کم بوده که همین امر موجب پایداری مکانیسم راهنمای خطی شده و یک واگن جمع و جور برای فضاهایی که با کمبود جا مواجه هستند می باشد. همچنین این محصول دارای گردگیر SEAL بوده که مانع ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل واگن می شود.

از مدل های HR به موارد زیر می توان اشاره نمود :

HR

HR-M

HR-T

HR-TM

این محصول در مدل های ضد زنگ نیز به بازار عرضه می شود که پسوند HR-M شامل این محصول می باشد.

سری  HR در دو مدل کاربردی و کیفیت از لحاظ تحمل بار به بازار عرضه شده است :

1. تحمل بار بالا

2. تحمل بار فوق العاده بالا

 


اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact