شرکت آرسس

بلبرینگ های پلاستیکی

معرفی انواع بلبرینگ های پلاستیکی

دنیای مدرن و صنعت پیشرفته در دنیای امروز حضور و مصرف بلبرینگ های پلاستیکی  را روز افزون نموده و مزایای متعددی را برای مصرف کننده به ارمغان آورده و مورد توجه و جذابیت بسیاری از صنعتگران و طراحان دستگاه ها قرار گرفته است. ویژگی هایی مانند مقاومت بالا، عمر طولانی،تحمل بار بالا و عدم نیاز به روانکاری...از ویژگی های منحصر به فرد ابن بلبرینگ ها میباشد. بلبرینگ های پلاستیکی را برای بسیاری از کارخانه ها مانند کارخانه هایی که با شرایط و تجهیزات حساس سر و کار دارند ایده آل می کند.

مزیت بلبرینگ های پلاستیکی:

یکی از مزیت عمدۀ این نوع از بلبرینگ ها تنوع مختلف، گستردگی در طراحی و نوع آلیاژ این نوع از بلبرینگ ها میباشد. بلبرینگ های پلاستیکی بسیار متنوع می باشند و همچنین از قطعات پلاستیکی با قابلیت ویژۀ تحمل بار و سختی بالا ساخته شده اند. طراحی این نوع از بلبرینگ ها به گونه ای می باشد که در آن حلقه داخلی، ساچمه ها و نگهدارنده می توانند آزادانه در اطراف مرکز حرکت کنند.


انواع بلبرینگ های پلاستیکی به شرح زیر می باشد:

1. بلبرینگ تک ردیف شیار عمیق: بلبرینگ شیار، عمدتا به دلیل توانایی تحمل آنها در مقابل بارهای بزرگ و سرعت عملیاتی سریع به طور گسترده استفاده می شوند علاوه بر این، این بلبرینگ ها مقاومت بالایی در بار شعاعی و بار محوری دارند.
2. Plain bearing پلاستیکی: نمونه بارز و به روز از بلبرینگ های پلاستیکی هستند که در صنعت جدید و مدرن جایگزین مناسب و خوبی برای plain bearing فولادی شده اند که با توجه به تکنولوزی کارخانه تولید کننده نوع های مختلفی با کاربرد در محیط های مختلف طراحی و به بازار صنعت عرضه گردیده است.
3. بلبرینگ های رانشی ساچمه پلاستیکی: بلبرینگ های رانشی ساچمه پلاستیکی برای برنامه های کاربردی با سرعت بالا و بارهای سبک بسیار مناسب می باشند و این نوع بلبرینگ ها در موار خاص و دقت بالا کاربرد فراوان دارند.
4. بلبرینگ های مینیاتوری پلاستیکی: بلبرینگ های مینیاتوری پلاستیکی ممکن است کوچک باشند، اما همچنان سطح عملکرد مورد نیاز برای تجهیزات دقیق و برنامه های کاربردی را فراهم می کنند.

اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact