شرکت آرسس

بلبرینگ تجهیزات پزشکی

بلبرینگ تجهیزات پزشکی 

بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از تجهیزات پزشکی از جمله : دستگاه های اشعه ایکس، کمپرسورهای اکسیژن، ابزارهای کوچک و جراحی دستی نقش اساسی دارند و هر یک از تجهیزات، طراحی منحصر به فرد خود را داشته است و به طور معمول چند معیار وجود دارد که در انتخاب بلبرینگ برای تجهیزات پزشکی نقش مهمی را ایجاد می کنند.

از فاکتور اصلی برای شناسایی بلبرینگ های پزشکی عبارت است از : 

1. جنس بلبرینگ

جنس بلبرینگ های مناسب برای تجهیزات پزشکی شامل : فولاد ضد زنگ، سرامیکی و پلاستیکی است و بسته به کاربرد شما، فولاد کروم ممکن است کاملاً متناسب با نیاز شما باشد با این حال ابزارهای جراحی و سایر تجهیزات اغلب در معرض مایعات بدن، مواد شیمیایی سخت و سایر موادی هستند که می توانند باعث خوردگی یا سایر مسائل شوند به همین دلیل فولاد ضد زنگ، سرامیک و پلاستیک مقاومت بیشتری در برابر خوردگی نسبت به سایر مواد دارند و به شما این اطمینان را می دهد تا طول عمر بلبرینگ افزایش یابد و یک محیط تمیز و عاری از هرگونه آلودگی را داشته باشید.

2. روانکاری

روانکاری بلبرینگ های تجهیزات پزشکی مهم است و مانند هر قطعه روغن کاری شده، نوع و مقدار روانکاری تأثیر مستقیم بر عملکرد و طول عمر بلبرینگ دارد. برخی از بلبرینگ ها ممکن است فقط یک بار به روانکاری نیاز داشته باشند و تا کل عمر دستگاه ادامه یابد و برخی دیگر ممکن است به مرور زمان به روانکاری مجدد نیاز داشته باشند. همچنین طیف گسترده ای از گریس ها و روغن ها نیز در دسترس هستند که هر یک از آن ها در مقابله با دمای مختلف عملکرد، مواد شیمیایی و سایر چالش ها به بهترین نحو ممکن عمل می کنند.

3. سرعت بالا

در حالی که برخی تجهیزات پزشکی با سرعت نرمال حرکت می کنند، ابزارهایی در دندانپزشکی می توانند با سرعت 400000 دور در دقیقه یا بیشتر کار کنند. این برنامه ها نیاز به بلبرینگ تخصصی دارند تا بدون مشکل با سرعت بالا بتوانند بچرخند.

4. نویز کم

به حداقل رساندن سر و صدا قسمت اصلی در انتخاب بلبرینگ برای تجهیزات پزشکی است و با توجه به اینکه برنامه های پرسرعت بیشتر در معرض سر و صدا هستند جلوگیری از صداهای ناراحت کننده برای بیماران و متخصصان پزشکی بسیارمهم تلقی می شود.

اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact