شرکت آرسس

بلبرینگ آمریکایی Fafnir

بلبرینگ آمریکایی Fafnir

شرکت Fafnir به علت تنوع در تولید انواع بیرینگ های دقتی برندی شناخته شده در سطح جهان می باشد.

بلبرینگهای Fafnir

  • بلبرینگ های شعاعی (Radial Ball Bearings)
  • بلبرینگ های سرامیکی (Ceramic Hybrid Ball Bearings)
  • بلبرینگ های تماس زاویه ای (Angular Contact Ball Bearings)
  • Wide Inner Ring Ball Bearings (بلبرینگ هایی که کنس داخلی آن ها برآمده و پهن می باشد)

بیرینگ هایFafnir  در انواع زمینه ها و صنعت ها کاربرد دارند. صنعت کشاورزی، نساجی، صنایع غذایی، صنعت میلز فولاد و … از نمونه این موراد می باشد. به خاطر کیفیت بالای برند Fafnir، مشتریان به راحتی می توانند به منظور تامین نیازهای صنعتی خود،از این برند استفاده نمایند.

بلبرینگ های فوق دقتی Fafnir

بلبرینگ های فوق دقتی Fafnir به منظور استفاده در ماشین آلات و دستگاه هایی که نیازمند دقت، قدرت و سرعت هستند طراحی شده اند. بیشتر بلبرینگ های فوق دقتی Fafnir دارای زاویه تماس 15 یا 25 درجه می باشند.

بلبرینگ های سرامیکی Fafnir

بلبرینگ های سرامیکی Fafnir بسیار مقرون به صرفه بوده و به مراتب بهتر از بیرینگ های فلزی در دمای بالا عمل می کنند و همچنین نسبت به سایر بیرینگ ها از طول عمر بیشتری برخوردار می باشند. بلبرینگ سرامیکی Fafnir به چرخ دنده های ماشین ابزار کمک می کند تا حداکثر دقت، در سرعت های بیش از 2 میلیون DN را داشته باشد. اصطکاک پایین از دیگر ویژگی های این بلبرینگ می باشد. بیرینگ های سرامیکی در زمینه های مختلفی از جمله: پمپ ها و کمپرسورها، ماشین های تراش، ژنراتور هواپیماها و … مورد استفاده قرار می گیرند.

بلبرینگ های شعاعی Fafnir

بلبرینگ های شعاعی متشکل از یک کنس داخلی و بیرونی و یک قفسه (کیج) هستند که این قفسه حاوی ساچمه (Ball) های دقتی می باشد. این بیرینگ همان طور که از اسمش پیداست قابلیت تحمل بار شعاعی را دارد. بلبرینگ های شعاعی Fafnir  در بیشتر صنعت ها از جمله: صنعت کشاورزی، صنایع شیمیایی، صنعت خودرو و … کاربرد دارند.

Wide Inner Ring Ball Bearings

نمونه ای دیگر از بلبرینگ هایFafnir  وجود دارد که کنس داخلی آن ها کمی برآمده می باشد. این نوع بلبرینگ به راحتی نصب می شود و قادر به تحمل هر دو بار شعاعی و محوری می باشد. خودتنظیمی از دیگر ویژگی های بارز این بلبرینگ می باشد که باعث می شود به راحتی بر روی شافت قرار گرفته و نصب شود.


اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact