شرکت آرسس

برنامه WBA برای بلبرینگ شناسایی تقلبی

برنامه WBA برای بلبرینگ شناسایی تقلبی

اتحادیه جهانی بلبرینگ یک سازمان عمومی است و از انتشار برنامه جدیدی به نام WBA Bearing Authenticator برای جلوگیری از بلبرینگ های تقلبی خبر داده است و تمام مصرف کنندگان با با برنامه WBA می توانند بلبرینگ های تقلبی را شناسایی کنند به ویژه این برنامه برای سیستم عامل ها اندروید و IOS بصورت رایگان قابل بارگزاری می باشد.

برنامه WBA به مشتریان، توزیع کنندگان و مقامات گمرکی اجازه می دهد تا  کد QR یا DMC روی بسته بندی بلبرینگ را اسکن کنند تا مشخص شود که کد آن در کارخانه صحیح است یا خیر. امروزه WBA و اعضا آن سال هاست که با مقامات گمرک در سراسر جهان کار می کنند تا محصولات تقلبی را شناسایی و ضبط کنند. این برنامه یک رویکرد فعالانه است که به مشتریان و توزیع کنندگان کمک می کند تا از فروش و استفاده از بلبرینگ های تقلبی جلوگیری کنند زیرا بلبرینگ های تقلبی خطرات قابل توجهی را برای کاربران ایجاد می کنند و WBA اختصاص داده شده است تا اطمینان حاصل کند که مشتریان با محصولات تحمل تقلب فریب نخورند.

چگونه کار می کند؟

برنامه WBA Bearing Authenticator را می توان از طریق Google Play یا Apple App Store بر روی هر دستگاه تلفن همراه بارگزاری کرد. پس از بارگزاری، برنامه WBA به کاربر اجازه می دهد تا کد QR / DMC روی بسته بندی بلبرینگ ها را اسکن کند و با بررسی اینکه کد QR / DMC معتبر است یا خیر، صحت کالا را نشان می دهد.

در نهایت برنامه نشانه ای از اینکه کد موجود در محصول درست است یا خیر را با یکی از سه علامت زیر ارائه می دهد :

1. اگر کد درست باشد، و در کارخانه تولید کننده وجود داشته باشد ، یک علامت سبز نشان می دهد.

2. اگر کد صحیح باشد، اما بارها اسکن شده باشد ، یک علامت تعجب زرد نشان می دهد که کاربر برای تعیین اصالت باید با سازنده تماس بگیرد. 

3. اگر کد نادرست باشد، یک علامت زنگ قرمز نشان می دهد که محصول مشکوک به تقلبی بودن است و کاربر باید برای اطلاعات بیشتر با سازنده تماس بگیرد.

این برنامه در حال حاضر با کمپانی های برجسته بین المللی از جمله : NACHI، NTN، NSK، Scheafller، SKF، TIMKEN، KOYO پشتیبانی می شود.

اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact