شرکت آرسس

استفاده از بلبرینگ NSK در نیسان جوک

استفاده از بلبرینگ NSK در نیسان جوک

نیسان شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر یوکوهاما قرار دارد و ریشه‌های تأسیس این شرکت به زمان راه‌اندازی شرکت خودروسازی داتسون بازمی‌گردد، در پی خریداری شرکت داتسون توسط یوشیسوکه آیکاوا، وی داتسون را در شرکت خوشه‌ای و تازه تأسیس خود یعنی؛ گروه نیسان ادغام نمود و بخش خودروسازی جدید را نیسان نامید.

در سمینار بررسی کیفیت تأمین‌کنندگان بخش اروپایی شرکت نیسان در دانشگا Cranfield، از بین تمام تأمین‌کنندگان اروپایی شرکت نیسان، از ۶ تأمین‌کننده‌ای که قطعات باکیفیت ارائه داده بودند، با اهدای جایزه کیفیت تقدیر به عمل آمد. یکی از شرکت‌هایی که موفق به دریافت این جایزه گردید، بخش اروپایی شرکت NSK بود. طبق اعلام شرکت نیسان، این جایزه به دلیل کیفیت بالای بلبرینگ های چرخ نسل سوم به این شرکت اهدا گردید و از این بلبرینگ ها در خودروهای نیسان مدل Juke و Leaf استفاده شده است. بلبرینگ‌ های چرخ شرایط کاری دشواری را تحمل می‌نمایند؛ همچنین دارای ویژگی هایی از جمله : وزن کم، اصطکاک پایین و ... که نتیجه استفاده از آن ها موجب کاهش مصرف سوخت خواهد شد و همین امر سبب اهمیت بالای این بلبرینگ ها شده و رقبا در سراسر دنیا در حال تولید این سری از بلبرینگ ها می باشند با یکدیگر رقابت می کنند.

شرکت NSK نیز جزء شرکت‌های فعال در این زیمینه بوده و تست‌های کنترل کیفیت متعدد و سطح بالایی را برای اطمینان از کیفیت بلبرینگ های چرخ نسل سوم خود به انجام می‌رساند که نتیجه آن‌ها جلب رضایت مشتری معتبری چون Nissan بوده است.

اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact