شرکت آرسس

انواع دیگر رولبرینگ های کروی از کمپانی NSK

انواع دیگر رولبرینگ های کروی از کمپانی NSK

کمپانی NSK سالانه میلیاردها بلبرینگ برای تعداد بیشماری از کاربردها و صنایع مختلف تولید می کند و در میان این مجموعه وسیع، طیف گسترده ای از رولبرینگ های کروی با کیفیت بالا وجود دارد که در صنایع سنگین مانند معدن و فولاد و فلزات و کاغذ سازی به طور پیوسته در حال رشد است. این رولبرینگ ها که در طرح های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده اند و در برابر سایش و در شرایط کاری سخت که شامل ارتعاش، گرما و ضربه می باشد مقاومت بالایی را دارا هستند.

در مقاله های قبل تر درمورد سری NSKHP توضیح داده شد و اکنون مدل های بیشتری را به شما معرفی خواهیم کرد :

1. سری ECA که جز جدیدترین سری ها می باشد با قفسه یا چنگ طراحی شده و نوید بهره وری و ظرفیت لود جدیدی را می دهد ، همچنین نیاز به حلقه راهنما را از بین می برد. این سری در ماشین آلات فولاد سازی و صنعت معدن دارای مزایای زیادی می باشد. 

2. سری های کاسه نمدار دار که قابلیت جدا شدن دارند و دارای عمر طولانی و عملکرد آب بندی عالی در شرایط سخت مانند استفاده در معادن می باشند. 

3. سری Molded-Oil که دارای روانکاری بر اساس مواد آغشته به روغن اختصاصی است و یک راه حل بهینه برای استفاده در محیط های خورنده و آلوده به گرد و غبار می باشد. 

4. سری های با اسپلیت فوق العاده بزرگ که به کاربران  اجازه می دهد تا در زمان تعمیر و نگهداری خود صرفه جویی کنند. 

5. سری های آرام و کم ارتعا  همان طور که از اسمش مشخص است به کاهش سر و صدا کمک می کند، که  این یک مزیت ویژه برای استفاده در آسانسور های  با سرعت بالا می باشد.

6. سری SWR  که از ترکیب فولادی خاص استفاده می کند و برای استفاده در صنایع فولاد گزینه مناسبی می باشد همچنین این رولبرینگ ها دارای طول عمر و مقاومت بسیار بالا در برابر سایش میباشند.

7. سری TL که توانایی خود را در بخش های با درجه حرارت بالا دستگاه ثابت کرده  و گزینه مناسبی برای استفاده در صنعت کاغذ سازی می باشد و دارای طول عمر و مقاومت بالایی می باشد.

8. سری های دارای صفحه لرزش که در صنعت معدن به کار می رود و دارای عمر مفید طولانی هستند.

9. سری های سه حلقه که در بخش ساخت کاغذ به طور انحصاری مورد استفاده قرار می گیرند

اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact