شرکت آرسس

ریل و واگن HepcoMotion

ریل و واگن HepcoMotion

در ماه های اخیر، به دلیل همه گیری ویروس کرونا، اوج تقاضا برای نان بسیار بیشتر از آنچه قبلا دیده شده بود وجود دارد در حالی که بسیاری از افراد معمولاً هر روز یک ناهار آماده تهیه می کردند اکنون آن ها در حال خرید نان و خوردن غذا در خانه هستند. بازار نانوایی انگلستان یکی از بزرگترین بازارهای صنایع غذایی است و جای تعجب نیست که نیاز به فناوری مدرن برای تأمین نیازهای بازار بسیار زیاد است این بدان معنی است که بیشتر کارها باید خودکار شوند اما در هر سیستم خودکار، مجموعه ای از اجزای کوچکتر وجود دارد که فرایندهای ساده و در عین حال اساسی را انجام می دهند که بدون این قطعات صنعتی، اتوماسیون امکان پذیر نمی باشد.

دیوید مستقر در نیوپورت تولید کننده نان در انگلستان می باشد که با استفاده از یک خط تولید کاملاً خودکار از توزیع اولیه و مخلوط کردن مواد، تا تصحیح، پخت و خنک سازی، برش و بسته بندی برای تولید نان استفاده می کند و در حال حاضر دیوید بیش از 420 کیلوگرم نان در هفته تولید می کند. این سیستم خودکار 364 روز در سال فعال می باشد و تنعا در روز کریسمس غیر فعال است و با این حال که دارای وظایف بسیار بالایی است همچنین نیاز به نگهداری کم بوده و قابل اطمینان می باشد.

اغلب راهنما های خطی (ریل و واگن) عناصر اساسی و اصلی یک خط تولید در صنایع غذایی هستند و در این سیسیتم خودکار و پرکاربرد نیز دیوید ازراهنما های خطی HepcoMotion's DLS4 استفاده کرده است که متشکل از یک محرک خطی، پکیج موتور AC / اینورتر و طیف وسیعی از جعبه دنده های جمع و جور است همچنین مقاوم در برابر خوردگی می باشد و مورد نیاز در صنایع غذایی و بسته بندی است که غالباً به شستشو و پاک کردن منظم نیاز دارند.

HepcoMotion متخصص در راه حل های خطی و اجزای اتوماسیون با کیفیت بالا است و امسال، پنجاه سالگی خود را جشن می گیرد به ویژه این کمپانی به دلیل دارا بودن محصولات با کیفیت بالا و نیاز به نگهداری کم، شهرت بسیار زیادی را کسب کرده است. از دیگر مزیت های سری DLS4 این است که می توان آن ها را به طول های متفاوت از چند میلی متری تا حداکثر 8 متر به طور استاندارد سفارش داد این به مشتریان انعطاف پذیری بیشتری می بخشد زیرا آن ها می توانند طول راهنما های خطی خود را را متناسب با خط تولید مشخص کنند، نه اینکه مجبور شوند یک طول استاندارد و مشخصی را طراحی کنند.

در سیستم های پخت نان بصورت خودکار، از ده عدد راهنمای خطی HepcoMotion's DLS4 در سه منطقه اصلی خط تولید استفاده می شود : 

1. دو مورد برای هل دادن نان ها به داخل کوره

2. چهار مورد برای قرار دادن مواد خوراکی در محل سرمایشی

3. در نهایت چهار مورد در قسمت بسته بندی برای کمک به بسته بندی نان ها در سبدهای تحویل

اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact